Artykuł archiwalny
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - PODINSPEKTOR
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KAZIMIERZU BISKUPIM
ul. BIELAWY 1A; 62 – 530 KAZIMIERZ BISKUPI
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- Podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat – 40 godzin tygodniowo
- Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupim, ul. Bielawy 1A
- Termin rozpoczęcia pracy: 1 czerwca 2018 roku.
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 902 ze zm.) obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
- Obywatelstwo polskie.
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. - Wykształcenie – wyższe o kierunku administracja, prawo, ekonomia lub zarządzanie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia.
- Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie:
- ustawy z dnia 7 września 2007 roku o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 554 ze zm.),
- ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1851 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 lipca 2017 r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze oraz zakresu informacji, jakie mają być zawarte we wniosku, w zaświadczeniach i oświadczeniach o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1465),
- ustawy z dnia 28 listopada o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1952 ze zm.),
- znajomość procedur postępowania administracyjnego, w tym umiejętność oceny materiału dowodowego i opracowanie decyzji administracyjnej zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 1257 ze zm.),
- znajomość obowiązujących przepisów w zakresie ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.1875 ze zm.).
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa i ich interpretowania.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Biegła znajomość obsługi komputera i internetu.
- Doświadczenie w pracy w samorządzie lub w jednostkach realizujących zadania z zakresu pomocy społecznej.
- Aktywne i samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa.
- Umiejętność pracy pod presją, umiejętność skutecznej komunikacji, umiejętność radzenia sobie ze stresem, sumienność, kreatywność, umiejętność pracy samodzielnej i pracy w zespole, umiejętności analityczne, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, chęć systematycznego dokształcania.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
- Przyjmowanie, weryfikacja merytoryczna i formalna wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, świadczeń rodzinnych.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych, świadczeń rodzinnych.
- Wprowadzanie świadczeń do bazy komputerowej.
- Samodzielne uzyskiwanie lub weryfikacja drogą elektroniczną informacji niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawach świadczeń.
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych.
- Sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń.
- Kompletowanie dokumentacji osób odwołujących się od decyzji.
- Dokonywanie bieżących analiz ilościowych i finansowych w zakresie udzielanych świadczeń.
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielanych świadczeń.
- Prowadzenie postępowań egzekucyjnych wobec dłużników alimentacyjnych oraz w sprawach z zakresu ustawy o świadczeniach wychowawczych i rodzinnych.
WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
- Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupim. Pomieszczenia Ośrodka są usytuowane na parterze.
- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
- Obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka).
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
- List motywacyjny – podpisany własnoręcznie
- Życiorys - Curriculum Vitae - podpisany własnorę
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach ważnych ze względu na ubieganie się o pracę na ww. stanowisku.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (np. kopie świadectw pracy, itp.).
- Kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy, jeżeli takie kandydat posiada.
- Podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu Pracodawcy, oryginałów dokumentów.
Komplet wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – podinspektor” należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupim pokój nr 5 lub drogą pocztową na adres: 62-530 Kazimierz Biskupi, ul. Bielawy 1A,
w terminie do dnia 28 maja 2018 r. do godz. 10:00 - liczy się data i godzina wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupi.
INNE INFORMACJE
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone po upływie miesiąca po zakończeniu procesu rekrutacji, jeśli nie zostaną odebrane przez kandydata.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupim oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Ośrodka.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 609 910 602.
Kierownik GOPS Kazimierz Biskupi
Lidia Krzymińska
Kazimierz Biskupi, dn. 16.05.2018 r.
INFORMACJE O ARTYKULE
Autor: | Lidia Krzymińska |
---|---|
Zredagował(a): | Marta Ramicka |
Data powstania: | 16.05.2018 16:40 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 333 |
ARTYKUŁY ARCHIWALNE
Lp. | Data modyfikacji | Zredagował |
---|