OGŁOSZENIE KONKURSU NA STANOWISKO KIEROWNIKA DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W KAZIMIERZU BISKUPIM
OGŁOSZENIE KONKURSU NA STANOWISKO KIEROWNIKA DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W KAZIMIERZU BISKUPIM
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupim ogłasza otwarty konkurs na stanowisko Kierownika Dziennego Dom Senior+ w Kazimierzu Biskupim
Zatrudnienie : umowa o prac na czas określony 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy o pracę.
Miejsce wykonywania pracy : ul. Węglewska 12; 62 – 530 Kazimierz Biskupi.
Wymiar etatu : 1 etat, w tym ½ etatu kierownika i ½ etatu opiekuna
I. Wymagania niezbędne:
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego.
-
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
-
Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
-
Osoba musi spełniać łącznie następujace kwalifikacje i doświadczenie:
6.1. Niezbędne do wykonywania obowiązków Kierownika:
-
Wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1507 ze zm);
-
Co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej;
-
Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej, w tym: ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1507 ze zm);
-
Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania ośrodków wsparcia;
-
Znajomość Uchwały nr 34 Rady Ministrów z dnia 17 marca 2015 r. w sprawie ustanowienia programu wieloletniego „Senior – Wigor” na lata 2015 – 2020 zmienionej Uchwałą nr 157 Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2016 r. oraz rządowego Programu Wieloletniego Senior+ na lata 2015-2020 Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej;
-
Znajomość pozostałych przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza w zakresie: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, ochrony danych osobowych.
6.2. Niezbędne do wykonywania obowiązków opiekuna:
1) Wykształcenie minimum średnie o profilu zawodowym umożliwiajacym wykonywanie zadań na stanowisku oraz udokumentowany co najmniej dwuletni staż pracy z osobami starszymi lub z niepełnosprawnością;
lub
2) Szkoła asystentek medycznych oraz udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z osobami starszymi lub z niepełnosprawnością,
II. Wymagania dodatkowe:
-
Zdolności menadżerskie i organizacyjne.
-
Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległego zespołu.
-
Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
-
Doświadczenie w pracy w placówkach wsparcia dziennego.
-
Wykształcenie uzupełnione szkoleniami, warsztatami lub kursami, np. animator czasu wolnego, opiekun osób starszych, warsztaty z zakresu treningu umiejętności społecznych, itp.
-
Wysoka kultura osobista.
-
Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych.
-
Umiejętność komunikacji interpersonalnej i rozwiązywania konfliktów.
-
Umiejętność organizacji czasu wolnego oraz różnorodnych form wypoczynku w sposób aktywny i twórczy.
-
Komunikatywność, odpowiedzialność, zdolność do empatii.
-
Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
-
Dyspozycyjność.
-
Prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu.
III. Zakres wykonywanych zadań:
-
Realizacja zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupim i planów działalności Dziennego Domu Senior+.
-
Reprezentowanie Dziennego Domu Senior+ na zewnątrz.
-
Kierowanie bieżącą działalnością Domu.
-
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników.
-
Opracowanie projektu rocznego planu finansowego Domu.
-
Sporządzanie sprawozdań z działalności Dziennego Domu Senior+.
-
Inicjowanie działań integrujących uczestników i lokalną społeczność.
-
Podejmowanie działań zmierzających do rozwoju różnych form zajęć.
-
Przygotowanie półrocznych planów indywidualnego wsparcia uwzględniającego potrzeby uczestników.
-
Dokumentowanie zajęć prowadzonych z uczestnikami.
-
Sprawowanie bezpośredniej opieki i czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć.
-
Pomoc przy czynnościach dnia codziennego na terenie Domu - trening dnia codziennego.
-
Wspólne przygotowywanie i wydawanie posiłków.
-
Prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania.
-
Aktywizowanie seniorów do aktywnego spędzania czasu wolnego oraz rozwijanie ich zainteresowań z wykorzystaniem dostępnych środków i materiałów,
-
Prowadzenie list obecności uczestników.
-
Rozpoznanie potrzeb socjalno-bytowych uczestników i współpraca z pracownikami socjalnymi w tym zakresie.
-
Nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego.
-
Dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu znajdującego się w Domu oraz o ład i porządek w miejscu pracy.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- stanowisko pracy znajduje się na poziomie 1 w budynku przy ul. Węglewskiej 12 w Kazimierzu Biskupim, w którym znajduje się winda;
- w pomieszczeniach pracy dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy umożliwia pracę osobom na wózkach inwalidzkich;
- brak na stanowisku pracy specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i niedowidzącym;
- praca wymaga współpracy z innymi urzędami i instytucjami;
- praca przy monitorze komputerowym oraz w terenie;
- wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania GOPS w Kazimierzu Biskupim.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami na temat dotychczasowej działalności zawodowej kandydata wraz z podaniem numeru telefonu, opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje oraz okresy zatrudnienia i przebieg pracy zawodowej (kopia dyplomu ukończenia studiów, kopie uzyskania dyplomu w zawodzie, kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach);
4) podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada obywatelstwo polskie oraz oświadczenie o niekaralności;
6) podpisane oświadczenie, iż stan zdrowia pozwala na wykonywanie obowiązków kierownika Dziennego Domu Senior+ oraz na wykonywanie obowiązków opiekuna;
7) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
8) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
VII. Termin i sposób składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Kierownika Dziennego Domu Senior+ w Kazimierzu Biskupim” - w siedzibie: Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupim, ul. Bielawy 1A; 62-530 Kazimierz Biskupi (pokój kierownika, parter) lub za pośrednictwem poczty listem poleconym (decyduje data wpływu do Ośrodka) w nieprzekraczalnym terminie do 23 grudnia 2019 r. do godziny 15.30.
Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru (spełniający wymagania formalne) zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Ośrodka oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kazimierzu Biskupim.
Kazimierz Biskupi, dn. 12-12-2019r.
Kierownik GOPS Kazimierz Biskupi
/-/Lidia Krzymińska
Program Wieloletni „Senior +” na lata 2015-2020, edycja 2019
Załączniki
Lp. | Opis | Nazwa |
---|---|---|
1. | Kwestionariusz osobowy | Kwestionar...y.pdf |
2. | Klauzula informacyjna na potrzeby procesu rekrutacji | Klauzula-_...a.pdf |
INFORMACJE O ARTYKULE
Autor: | Lidia Krzymińska |
---|---|
Zredagował(a): | Marta Ramicka |
Data powstania: | 12.12.2019 19:36 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 547 |
ARTYKUŁY ARCHIWALNE
Lp. | Data modyfikacji | Zredagował |
---|